یونولیت بسته بندی و مزایای آن

ورق های یونولیتی یکی از مواد پر مصرف برای جلوگیری از وارد شدن صدمات به محصولات مختلف می باشد. در واقع از یونولیت بسته بندی برای مواقعی استفاده می کنند که محصول مورد نظر ارزش بالایی داشته و باید در مقابل ضربات، رطوبت، حشرات، گرما و … محافظت شود. در نتیجه تولید کنندگان محصولات مختلف به منظور حفظ سلامت محصولات از فوم بسته بندی استفاده می کنند. یکی دیگر از ویژگی های یونولیت های بسته بندی، محافظت محصول در زمان جابجایی آن است.

مزایای یونولیت بسته بندی چیست؟

مزایای فوم بسته بندی

عایق گرما و حرارت است

اولین ویژگی یونولیت های بسته بندی، عایق بودن در برابر گرما و حرارت است. به همین دلیل به صورت گسترده به عنوان یخدان استفاده میشود. دال فوم یکی از تولید کننده های انواع یخدان های یونولیتی است که از آنها برای نگهداری موادغذایی مختلف از جمله گوشت، مرغ و دارو استفاده میشود.

از دیگر ویژگی های یونولیت یخدان می توان به جلوگیری از رشد باکتری، قارچ و سایر میکروب ها اشاره کرد. همین امر سبب افزایش بهداشت در بسته بندی ها خواهد شد.

هزینه پایین تولید یونولیت بسته بندی

از دیگر ویژگی های فوم بسته بندی می توان به هزینه تولید پایین آنها اشاره کرد. در نتیجه بسته بندی مقرون به صرفه و کم هزینه خواهد بود.

وزن کم یونولیت های بسته بندی

با وجود وزن بسیار پایین یونولیت های بسته بندی، مقاومت آنها در برابر ضربه و فشار بسیار بالا است. به همین دلیل است که از آنها برای جابجایی محصولات مختلف استفاده میشود.

تاثیر مثبت در ذهن مشتری

استفاده از فوم بسته بندی می تواند تاثیر مثبتی در دید مشتری داشته باشد. زمانی که محصولات تولید شده در بسته بندی شکیل و مناسب قرار گرفته باشند، دید مشتری نسبت به برند شما تغییر خواهد کرد. چرا که مشتری از سلامت محصول اطمینان کافی پیدا کرده و رضایت بیشتری خواهد داشت.

امکان تولید در شکل دلخواه

از دیگر ویژگی های فوم بسته بندی می توان به امکان ساخت در طرح و مدل دلخواه اشاره کرد. این امکان برای مشتریان فراهم است تا فوم بسته بندی خود را طبق اندازه و نوع محصولاتشان تهیه کنند. در نتیجه محصول مورد نظر به صورت کامل در بسته بندی خود قرار گرفته و هیچ‌گونه آسیبی نخواهد دید.

جابجایی آسان

زمانی که محصولات هر کدام در بسته بندی درستی قرار گرفته باشند، جابجایی آنها نیز آسان خواهد بود. علاوه بر اینها در زمان جابجایی نیز دچار آسیب و مشکل نخواهند شد. همین امر می تواند مانع از ضرر رسانی به تولید کننده و مشتری شود.

تولید کننده یونولیت بسته بندی میوهتولید فوم بسته بندی در دال فوم

کارخانه دال فوم تولید کننده انواع فوم های بسته بندی در ایران است. این کارخانه با تولید ورق یونولیتی به عنوان فوم بسته بندی، یخدان و یونولیت سقفی تلاش می کند تا نیاز مردم را تامین کند. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

علاوه بر این دال فوم با ارائه قالب های اختصاصی برای محصولات شما، این امکان را فراهم کرده است تا محصولات تولید شده توسط شما بسته بندی درستی داشته باشند.

انواع یونولیت های بسته بندی تولید شده در دال فوم

فوم بسته بندی میوه

یونولیت بسته بندی دارو

یونولیت بسته بندی قطعات خودرو

و…

نوشتهٔ پیشین
تصاوير كارگاهی يونوليت
نوشتهٔ بعدی
خرید انواع یونولیت های سقفی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست