فروش یخدان یونولیتی در مشهد

همانطور که میدانید محصولات دارویی و غذایی، از جمله محصولات حساسی هستند که نیاز به بسته بندی مناسب برای حفظ کیفیت و عملکرد مناسب دارند. به همین منظور از یخدان های یونولیتی که به عنوان بهترین نوع بسته بندی شناخته می شوند، استفاده می کنیم.

در این مقاله به بررسی ویژگی ها و هرآنچه که درباره خرید یخدان یونولیتی در مشهد باید بدانید، می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

خرید یخدان یونولیتی در مشهد

اگر به دنبال خرید یخدان یونولیتی در مشهد هستید، اصلا نگران پیدا کردن بهترین کارخانه تولید این محصول نباشید. با توجه به اینکه شهر مشهد از پرجمعیت ترین شهر های ایران می باشد، در نتیجه پیداکردن بهترین یخدان یونولیتی که کیفیت مناسبی هم داشته باشد، می تواند وقت زیادی را از شما بگیرد. پس شما می توانید جهت خرید یخدان یونولیتی با کیفیت در مشهد بدون دردسر به صورت آنلاین از طریق سایت کارخانه دال فوم، اقدام نمایید.

این کارخانه انواع یخدان های یونولیتی ساخته شده با بهترین متریال را به سراسر کشور ارسال مینماید.

در ضمن شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش کارخانه دال فوم، از قیمت به روز این محصول آگاه شوید.

قاعدتا کارخانه های صنعتی بسیاری در شهر پرجمعیت مشهد وجود دارند که برای بسته بندی محصولات خود نیاز به تهیه یخدان یونولیتی استاندارد دارند. به همین جهت کارخانه دال فوم با ارائه یخدان های پلاستوفومی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت، آماده خدمت رسانی به نیاز های این کارخانه ها می باشد.

خصوصیت های یخدان یونولیتی با کیفیت

و اما خصوصیت یخدان های یونولیتی با کیفیت کدامند؟ در ادامه به چند مورد از این خصوصیت ها اشاره می کنیم تا هنگام خرید این محصول دچار سردرگمی نشوید.

بهترین خصوصیت های یخدان سبک با کیفیت عایق آن است، که باید کمی ضخیم باشد که بتواند برای چند ساعت و فاصله های کوتاه، از حرارت یا سرما به صورت موثر محتویات درون یخدان را نگهداری کند.

درب یخدان باید کامل بسته شده باشد، بدون هیچ گونه درز یا شکافی که ممکن است به ساختار این محصول لطمه ای وارد کند. برخی از مدل‌های این کالا دارای درب‌های قفل شونده هستند و این امرعملکرد آنها را افزایش می دهد .

مهم ترین خصوصیت یونولیت این است که نه تنها رطوبت را جذب نخواهد کرد، بلکه از نفوذ رطوبت به درون یا بیرون جلوگیری می‌کند. وجود هر گونه درز، شکاف، شکستگی و یا سوراخی می‌تواند کارایی یخچال را کمتر کند.

آخرین خصوصیت این محصول این است که از رشد قارچ و باکتری در درون  مخزن خود جلوگیری می‌کند و این امر احتمال فاسد شدن محتویات داخلی را کمتر می‌کند.

خرید یخندان یونولیتی
خرید یخدان یونولیتی با کیفیت

قیمت یخدان یونولیتی تولید شده در کارخانه دال فوم

لیست قیمت فروش عمده و تک یخدان یونولیتی شرکت دال فوم، با توجه به کیفیت بسیار بالای آن، بسیار اقتصادی است و به طور مشخص، قیمت آن نسبت به سایر کارخانه‌های تولید فوم، بسیار پایین‌تر است.

با توجه به اینکه این محصول به طور کامل با توجه به نیازهای مشتریان ساخته می‌شود، مشتریانی که از این یخدان‌ها برای حمل مواد غذایی فاسدپذیر مانند سبزیجات، ماهی و میگو استفاده می‌کنند، به طور ویژه به قیمت مناسب آن توجه می‌کنند. مشتریان می‌توانند برای خرید یخدان‌های باکیفیت و با قیمت مناسب به شرکت دال فوم مراجعه کنند.

شرکت دال فوم تضمین می‌کند که یخدان‌های مناسب شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی عالی ارسال خواهد کرد.

دلایل محبوبیت یخدان یونولیتی چیست؟

همه ی ما میدانیم که یخدان یونولیتی در گذشته بسیار کاربرد بوده است و امروزه در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله دلایل محبوبیت یخدان یونولیتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

حفظ کیفیت مواد غذایی در مدت طولانی

حفظ کیفیت مواد غذایی در مدت طولانی، یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این محصول می باشد. در شرایطی که یخچال نباشد، می توان از این محصول برای نگهداری مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آنها استفاده کرد.

بهترین روش برای حفظ ارزش مواد غذایی

بهترین روش برای حفظ ارزش مواد غذایی، استفاده از یخدان یونولیتی استاندارد است. با قرار دادن یخ در این یخدان ها و کاهش دما می توان مانع از رشد میکروب و باکتری و فاسد شدن مواد غذایی شد. بنابراین با انتخاب یخدان یونولیتی با کیفیت، می توانید مواد غذایی را مانند گوشت، سبزیجات، لبنیات و … را برای مدت طولانی تری نگهداری کنید.

قیمت مقرون به صرفه

یخدان یونولیتی مقرون به صرفه، مناسب برای افراد با شرایط اقتصادی و اجتماعی مختلف است. برای تهیه یخدان های سبک با قیمت ارزان و کیفیت مناسب در ابعاد و شکل های مختلف، از طریق سایت کارخانه دال فوم اقدام نمایید.

فقط کافیست با شماره های درج شده در سایت کارخانه دال فوم، تماس بگیرید تا در اسرع وقت به تمام سوالات شما در خصوص خرید یخدان یونولیتی با قیمت استثنایی، پاسخ بدهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتربا ما در ارتباط باشید.

بهترین شرکت تولید کننده یخدان یونولیتی با کیفیت مطلوب

دال فوم، به عنوان بهترین تولید کننده یخدان با کیفیت مطلوب در سطح کشور شناخته شده است. یخدان‌ های یونولیتی، به ویژه یخدان‌های تولید شده در کارخانه دال فوم، بهترین انتخاب برای حفظ مواد فاسد شدنی در شرایط گرما یا سرما هستند.

کارخانه دال فوم با استفاده از بهترین مواد، این محصول را تولید و به متقاضیان در سراسر ایران یا حتی به خارج از کشور نیزعرضه می‌نماید. یخدان‌های پلاستوفومی دارای عایقی بسیار عالی در برابر گرما و سرما هستند. قابلیت حمل آسان یخدان یونولیتی باعث شده است که بهترین گزینه برای یخچال‌های کوچک قابل حمل ، به ویژه برای حمل مواد غذایی و دارویی در فاصله های کوتاه و بلند باشند.

مجموعه تولیدی دال فوم یخدان های یونولیتی را با ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتریان تولید می‌ کند.

وزن کم و قیمت اقتصادی این محصول نیزسبب جذب بیشتر مشتریان در سراسر کشور شده است. رستوران‌هایی که خدمات خود را به صورت بیرون بر انجام می‌دهند، می‌توانند از این کولباکس های یونولیتی مقرون به صرفه با قابلیت حمل آسان بهره ببرند.

برای ثبت سفارش خود کافیست با ما تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما آماده ارائه خدمات به صورت لحظه به لحظه در خصوص فروش بهترین یخدان های سبک و ارزان به شما عزیزان می باشند.

نوشتهٔ پیشین
مقایسه فوم گرمایش از کف با رادیاتور
نوشتهٔ بعدی
فروش یخدان یونولیتی در خوزستان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست